<http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1&i=2800758&t=2800758>

Joaku linkkas meijä plokin heppostalli.nettii (::: oon ihsá onnessaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah joku muistaa viäl meijäth (; on ollu vähäc niinku kiirush, oon kössiny sidukkaah ärräst (;;; RaGGaariiiiiiiiii!111 Jas jäi kiinni !!1 Se on ollu vrmaa jthn viikon artstis ja mun o pitämy hommaah new BFF noei jammuuuuh kukaa vcoita 1# huorani (;

 

MUN POIKAYSTÄBVÄ JÄTTI MUT KU EN ANTANUSILLE :OOOoooooo  :' (( Se oli 17 ja se sai joh ostettu meile sidukkaa (;;; ranteet auki </33333333 kuolenhh se oli mun seittemäsh toista jotssei yhe illan jutsui lasketa :oooo oon iha känässssssssssh oon ottanu _KAKX_ sidukkaa :O:OOO:O:O:O:O:O:O:O:OOOO 

 

nyt kuunnelkaa JII BEETÄ (sil oli eka päivä syndett <3 vedettii poerses) ja menkää pikasille (;;;;;;, kommaa jos käyt katto sen leffan <333333333

 

 

<3: josbaRbille 

ps- AnteeX ku ei olla skrivattu ollu liia kiiire(;