JEij Kirjotan t444s täs mutta en ehi hirweesti ku on vhä qiire ;<< Muttas joo josbarbi en tajjuu se ei viccii oo vielkää saanu sen konettaaah tax en tiijä ku eihän niitä kuviiikaa näy ;oo Mutta no worries mä kooklaan pari kermaista kuvatusta teille glitterjänikset (;;

Tnä oli QOUluu yllätyys ;D Röökasin kaks kertaa vaa ja oon Ylpee siis itestä ku en oo mikää tervakeuhko ees enää ;) Onnex ne rumataasinperse opettajat ei qyylannu taas uloss että sai ees rauhas niiko olla ;SS SIiis oikeesti kouluun pitäis muka mennä ja sit ei saa ees röökaa???!!??!?  >:O Kouluun kaikki muka aina kokoontuu vittu LÅL sanon määä!!!! Mutta whatEvEr... onneX oon paljon siistimpi josbarbin kans ku muut nösät meidä Coulus;p (ANTEEKS) Aattelin etthä voisin tnä tehä jonku ihanan jalkahoidon mun jaloille <3 Vaikka jonku eroottisen tuoksuisen vanillan tai jtn :)) Sillee et ku koulus sit oon ni mun jalat haisee hyvälle ja kaiki pojat kattoo mun perään ;) MUUtta meniss s tästä moikkea<3 Mää toivon että Josbarbiki pian sais sen koneen ni se vois posdaa teille iltalukemista (;;;;;

 

Päivän motto: Joka päivä Couluun pitäs muka mennä, älä mee vaa mun kaa röökille lennä <3

Päivän kauneusvinkki: Kun laittaa puoliksi leikattu tomaatti tai appelsiinin kuoret silmille se poistaa silmäpusst<33